Post

7 kroków do polepszenia swojej reputacji w Internecie

Jeśli od jakiegoś czasu korzystasz z profesjonalnych praktyk SEO, to prawdopodobnie myślisz, że wszystko jest w porządku z Twoją reputacją online. Ale może być kilka niespodzianek, które czają się poza pierwszą lub dwiema stronami wyników wyszukiwania. Może jakieś negatywne opinie od byłych klientów, których nigdy wcześniej nie widziałeś? Zdjęcia Ciebie, które ktoś inny zamieścił i oznaczył Twoim nazwiskiem z tej strony, o której wolałbyś zapomnieć? Gniewny list, który puściłeś do lokalnej gazety i teraz żałujesz?

Czy łatwo jest komuś, kto cię googluje, natychmiast powiedzieć, jakiego rodzaju prawo praktykujesz i gdzie się znajdujesz? A może stare strony z twojej poprzedniej praktyki wyskakują, by pomylić obrazek? Czy istnieją profile w mediach społecznościowych, które nie mają zdjęcia i nigdy nie zostały prawidłowo wypełnione, więc wygląda na to, że je porzuciłeś? Czy Twoje wpisy na blogu są stare?

Jeśli twoja internetowa reputacja mogłaby wykorzystać trochę polskiego, to właśnie to musisz zrobić:

1. Bądź "czysty".

Przeszukaj wszystkie strony mediów społecznościowych i wyeliminuj wpisy w złym języku lub odniesienia do bezsmakowego humoru. Zdejmij zdjęcia z Halloween i imprezy świątecznej. Spójrz na wszystkie strony służące do udostępniania zdjęć, których używałeś, jak Instagram i Pinterest, a także strony służące do udostępniania wideo, które mogą zawierać treści niepochlebne. Szukaj zdjęć na stronach innych osób, na których zostałeś oznaczony - jeśli są one szkicowe, poproś znajomego o ich usunięcie. Nie chcesz, aby inne osoby miały wpływ na Twoją reputację w Internecie.

2. Sprawdź swoje ustawienia prywatności.

Każdy serwis społecznościowy posiada ustawienia prywatności, które pozwalają kontrolować, kto widzi Twoje treści. Jeśli którakolwiek z nich jest ustawiona jako "publiczna", zmień to ustawienie. Nie musisz wyłączać wszystkich - w końcu to media społecznościowe - ale chcesz tylko promować treści, które wzmacniają Twoją reputację w sieci.

3. Aktualizuj swoje profile.

Po pierwsze, przejrzyj swoją stronę internetową bio. Biopsje adwokatów są najczęściej odwiedzanymi stronami na stronach internetowych kancelarii prawnych i są jedną z pierwszych rzeczy, na które potencjalni klienci zwracają uwagę podczas badań online. Niestety, wiele z nich jest tak suchych jak pustynia. Twój życiorys to świetna okazja, aby pokazać, co masz do zaoferowania potencjalnym klientom i przekonać ich, aby dotarli do Ciebie na konsultację. Twój biogram powinien:

  • Wyjaśnij kim jesteś i co robisz

  • Opowiedz swoją historię w angażujący sposób, odnosząc się do wszelkich osobistych anegdot, które doprowadziły cię do praktyki prawa.

  • Weź pod uwagę wszelkie działania społeczne, hobby i działalność charytatywną.

  • Miej jakąś osobowość.

  • Dołącz dobre zdjęcie.

Upewnij się, że Twoja biografia odzwierciedla wszystkie Twoje dobre cechy, nie tylko na Twojej stronie internetowej, ale także na Twoich profilach w mediach społecznościowych. Upewnij się, że załadujesz go słowami kluczowymi, które perspektywy używają podczas poszukiwania prawnika, który praktykuje rodzaj prawa, które robisz.

Teraz zwróć uwagę na swoje profile w mediach społecznościowych. Oto projekt idealnego profilu LinkedIn:

Nazwisko: Użyj swojego zawodowego imienia, żadnych pseudonimów ani innych superlatyw.

Nagłówek: Pod twoim nazwiskiem znajduje się nagłówek, najważniejszy fragment nieruchomości na twoim profilu. Użyj słów kluczowych, których ludzie będą używać, aby cię znaleźć - np. Phoenix Estate Planning Attorney.

LinkedIn URL: Dostosuj swój adres URL LinkedIn, aby ułatwić ludziom znalezienie Ciebie. Znajdziesz go w jasnoszarym polu poniżej swojego imienia.

Zdjęcie profilowe: Użyj profesjonalnego ujęcia głowy z neutralnym tłem. Niech Twoje zdjęcie odzwierciedla to, co robisz. Wyglądaj przyjaźnie, nie surowo.

Podsumowanie: Opracuj zwięzły opis tego, co robisz, używając słów kluczowych, których inni ludzie użyliby do poszukiwania Ciebie.   Dodaj informacje kontaktowe - stronę internetową, e-mail, telefon, itp. Dodaj film, jeśli go masz, który daje przegląd Twoich doświadczeń.

Doświadczenie: Jeszcze raz, jeśli masz wideo, użyj go. Ludzie angażują się znacznie bardziej w wideo niż w tekst! Dodaj dowolną treść, którą stworzyłeś, a która ma związek z Twoim życiem zawodowym. Bądź precyzyjny w wymienieniu swoich dawnych i obecnych ról.

Edukacja: Włączenie informacji o uzyskanych stopniach naukowych i uczęszczanych do szkół daje możliwość nawiązania kontaktu z innymi absolwentami.

Wyróżnione Umiejętności i Potwierdzenia: Umiejętności, które określają Twoją rolę zawodową i doświadczenie. Uzyskaj potwierdzenia od kolegów i innych osób, z którymi pracowałeś, aby potwierdzić swoje umiejętności.

Zalecenia: Rekomendacje są pisane przez innych członków LinkedIn - zazwyczaj są to osoby, z którymi pracowałeś lub znasz się zawodowo. Dodają one wiarygodności Twojemu profilowi. Możesz zabiegać o rekomendacje w LinkedIn klikając na link "Zapytaj o rekomendacje" w polu Rekomendacje i wybierając maksymalnie trzy osoby, które otrzymają Twoją prośbę.

Osiągnięcia: Tutaj możesz wymienić wszystkie nagrody, wyróżnienia i inne wyróżnienia, które otrzymałeś jako profesjonalista. Możesz również wymienić wszystko, co opublikowałeś - artykuły, e-booki, itp.

4. Odświeżaj strony z nowymi obrazami.

Jeśli minęło już trochę czasu, odkąd zaktualizowałeś swoje zdjęcia na swojej stronie internetowej lub stronach mediów społecznościowych, czas na odświeżenie. Umieść zaktualizowane zdjęcie na wszystkich swoich profilach online. Zrób sobie notatkę, aby co kwartał odświeżać swoje zdjęcie okładki na Facebooku.

5. Odwiedź swoich konkurentów.

Spójrz na strony internetowe konkurencji w mediach społecznościowych i zobacz, jak się do nich dopasowujesz. Spróbuj spojrzeć na nie oczami potencjalnych konkurentów. Następnie dokonaj niezbędnych poprawek na swoich stronach, aby je przewyższyć.

6. Korzystaj z aplikacji mediów społecznościowych, aby zachować porządek.

Istnieje kilka dobrych narzędzi zarządzania mediami społecznościowymi, takich jak BufferApp i HootSuite, które pozwalają na przeglądanie krajobrazu mediów społecznościowych na jednej stronie. To nie tylko ułatwia, aby mieć pewność, że utrzymasz spójny przekaz marki, ale także sprawia, że zarządzanie wszystkimi kontami i stanowiskami planowania jest znacznie łatwiejsze.

7. Konsolidacja.

Czy zapisałeś się na każdy możliwy portal społecznościowy, jak tylko się pojawił? Nie ma mowy, abyś utrzymał je wszystkie, więc połącz je w dwie lub trzy, w których najprawdopodobniej znajdziesz swoje perspektywy.