Post

Wysiłki SEO upadają? Oto 10 powodów

Wiesz, jak ważny jest marketing cyfrowy dla rozwoju działalności kancelarii. Zdajesz sobie sprawę z tego, że sukces online zależy w dużej mierze od tego, czy i kiedy się pojawi - od tego, czy robisz właściwe rzeczy SEO - tak więc strona Twojej kancelarii pojawia się na pierwszej stronie Google. Wiesz, że na pewno nie masz czasu (ani skłonności, prawdopodobnie), aby stać się ekspertem SEO. Nie poszedłeś za to do szkoły prawniczej.

Zatrudniasz więc kogoś, kto się tym zajmie - albo kogoś z twojego personelu, albo z zewnątrz. Bo to jest ważne. To musi być zrobione i zrobione dobrze. Więc dlaczego nie widzisz wyników, których chcesz?

Słaba treść.

Słaba zawartość jest #1 powodem, dla którego kampanie SEO zawodzą. Jeśli ruch na twojej stronie jest bliski okropnemu, ma to realny (zły) wpływ na twoje SEO. Ludzie pozostaną na twojej stronie tylko wtedy, gdy znajdą coś wartościowego; jeśli tego nie zrobią, odejdą zaraz po przyjeździe i nie wrócą. Twoja treść musi być oryginalna i wolna od błędów oraz zawierać dobre połączenie różnych rodzajów treści - tekst, zdjęcia, wideo, infografie, itp.

Biedny gospodarz.

Jeśli firma hostingowa Twoja strona jest niewiarygodna, wydajność Twojej strony będzie zagrożona, a to skutkuje utratą rangi. Nie podejmuj decyzji dostawcy hosta strony internetowej w oparciu o cenę; podstawę tej ważnej decyzji o niezawodności i kompetencji.

Brak powiązań.

Treści, które masz na swojej stronie internetowej i blogu muszą mieć linki zwrotne z autorytatywnych stron internetowych, jak również hiperłącza, które pomagają przyciągnąć odwiedzających do Twojej strony. Kurateli te starannie, jak Google będzie wiedzieć, jeśli kupujesz backlinki i karać swoją stronę.

Nie nadążanie za aktualizacją algorytmu Google.

Google stale zmienia swój algorytm w serii aktualizacji, które muszą być brane pod uwagę przez strategię SEO lub wyniki wyszukiwania na Twojej stronie będą miały znaczący wpływ na wyniki.

Wysoki współczynnik odbicia.

Jeśli ludzie opuszczają Twoją stronę po obejrzeniu tylko jednej strony, poniesiesz wysoką stopę odbicia, a to jest złe dla SEO. Musisz rutynowo sprawdzać swoją Google Analytics, aby monitorować współczynnik odbicia dla swojej strony.

Nieaktualna strategia SEO.

Zmiana jest nazwą gry SEO, więc jeśli nadal wdrażasz stare strategie SEO, to zostaniesz ranny. Co najważniejsze, upewnij się, że jesteś na szczycie swojej lokalnej gry SEO - bycie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, gdy ktoś szuka prawnika "blisko mnie" jest krytyczne dla rozwoju biznesu! (Zobacz najnowszy post na stronie 6 Ways You Can Improve Your Local SEO Right Now).

Czas pobytu w Dwell jest krótki.

Jeśli ludzie opuszczają Twoją stronę główną, stronę docelową lub blog zaraz po tym, jak tam dotrą, Twoje SEO na tym ucierpi.

Zbyt wielkie oczekiwania.

Nie zobaczysz wyników SEO w ciągu jednej nocy, więc musisz dostosować swoje oczekiwania. Twoje wysiłki w zakresie SEO potrwają co najmniej trzy miesiące, zanim przyniosą owoce, więc bądź cierpliwy.

Zaniedbywanie mediów społecznościowych.

Google używa sygnałów mediów społecznościowych do pomiaru popularności Twoich nieruchomości online, więc upewnij się, że jesteś aktywny na portalach społecznościowych, na których Twój rynek docelowy lubi przebywać.

Twoja strona nie jest mobilna.

Jest to podstawowy wymóg, ponieważ trzy lata temu Google uczynił mobile-first priorytetem w rankingu. W 2019 r. Twoje strony muszą reagować i być przyjazne dla urządzeń mobilnych, aby wyświetlać treści poprawnie, bez względu na to, jakie urządzenie jest używane do uzyskania dostępu do tych stron.