1.  Portal e-konsultantprawny.pl podzielony został na 9 modułów tematycznych odpowiadających poszczególnym obszarom działalności firmy:

    Umowy, Formularze, Spółka, Windykacja, Procesy, Przetargi, Biznes, Kadry, Kalendarz.

2.  Użytkownik może korzystać z całego portalu, wybranych modułów lub pojedynczych dokumentów.

3.  Baza wiedzy jest bezpłatna. Może z niej korzystać każdy użytkownik.

4.  Aby skorzystać z zawartości portalu należy dokonać rejestracji.

5.  Jak się zarejestrować:

  • Guzik  „Rejestracja” znajduje się w  prawym górnym rogu – użytkownik proszony jest o podanie danych: adres mailowy (login) i hasła. Warunkiem rejestracji jest akceptacja regulaminu.
  • Na podany adres mailowy użytkownik otrzymuje  link aktywacyjny. Po naciśnięciu linka - rejestracja zostanie zakończona, użytkownik powraca na stronę startową portalu.

6.  Jak korzystać z portalu

  • Logowanie – strona startowa – prawy górny róg, logowanie poprzez podanie adresu mailowego oraz hasła.
  • Wybór dokumentu lub modułu .
  • Dostęp do dokumentu lub całego modułu następuje przez naciśniecie guzika „Kup”- na kolejnej stronie uruchamia się system płatności. Po wprowadzeniu danych użytkownika i dokonaniu wyboru banku – następuje przejście na stronę Payu oraz  banku użytkownika w celu dokonania transakcji.

7.  Po dokonaniu transakcji – dostęp do generatora zostaje otwarty. Korzystanie z generatora możliwe jest przez cały okres, na który wykupiony     został dostęp. Użytkownik może wygenerować dowolną ilość dokumentów w różnych wersjach w oparciu o jeden generator. Wszystkie wygenerowane dokumenty są zapisywane na koncie użytkownika.

8. Dokument w wersji angielskiej - jest udostępniony natychmiast po wykupieniu generatora. Wystarczy kliknąć na ikonę flagi, która znajduje się w prawym górnym rogu strony. Utworzenie dokumentu w wersji angielskiej następuje poprzez kliknięcie na guzik "eksportuj do pdf (en) " oraz "eksportuj do doc (en)", który dostępny jest na końcu każdego generatora. Wystarczy zatem, aby użytkownik wypełnił stosowny dokument tylko w wersji polskiej, aby pobrać go w obu opcjach językowych.

9.  Generowanie faktury – w zakładce PROFIL, po uzupełnieniu wymaganych danych można wygenerować fakturę.

 

 

 


 

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ GOSPODARKI
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ

2013 © e-Kreator. All rights reserved.